Cardano, Geronimo, Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen

Table of figures

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[121] a b c e d 2
[122] a b c e d 3
[123] b d a e c
[124] a b 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
[125] h c d a b g f e
[Figure 126]
[127] G E C D F B A
[128] G E D C B F A H
[129] A B E F C D G H
[130] a b c d
[Figure 131]
[132] A B C E D
[Figure 133]
[Figure 134]
[Figure 135]
[Figure 136]
[137] a e c b d f k g
[Figure 138]
[139] Acing u Metoy condy lus. Condy lus Procon dylus. Au @ u laris Acing Meta con@@yl@ Condylg Procõdy lus. Cingulg Solaris ANVV D A RIS Acing Metacõ dylus. Condylg Procõdy lus. @eneris. M E DI VS Acing. Metacõ dylus. Condylg Procondy lus IN DEX Veneris & genitalium linca. Thenar Menja. Manus. Cerebri linea Soror cerebralis Trianoulus. Hypothenar. Via lactea. Iecoraria. Soturnia. Vitę linca. Acing Meta condy lus. Condylg POL LLX Soror uitalis ſeu Martia. Stethos Carpus.
[140] a b c d
[Figure 141]
[Figure 142]
[143] fum ad re ci pi en dũ ſpen Lig num per fo ra Gladuisſpendens. Populea uirgn pro medieta teex cori a@@. Radry cucu@ bite hu@ figur Vas Ierr. Ol@um mirrtyd Vas Æ@eũ. Vinum limbus @@neũ lintũ. Aqua limbus V@@ Vitr@@m Diſcus mundpictus Locus eminentior ſditarius ap@@s huir a@@. @p @ſ op Collis ſuper {qo} ſi@ ars. Planum Terra.
[144] A B C F E D
[145] B E C D A F
[146] A D C B E
[147] E D C B A
[148] A T K R H Q V G P F O E N D M C L S B
[Figure 149]
[150] A C E D B
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            erhaltung deß gůten nammens/ dann die weyßheit.</s>
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            <s xml:id="echoid-s215" xml:space="preserve">Wann ſich etwan begibt daß wir von der waarheit vnd rechter erkanndt
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            nuß abgetrettenn/ alſo daß einer in diſen/ der ander inn einen anderen jrr-
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            thumb fallet/ beklagend wir vns als arbeytſelig leüt/ vnnd ſůchend alſo in
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            finſternuß das liecht/ in dem krieg die růw/ in der gefahr die ſicherheit/ inn
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            der auffrůr den friden. </s>
            <s xml:id="echoid-s216" xml:space="preserve">Wie kanſt du aber glückſelig ſein/ wann du nit weiſt
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            wölliches die recht glückſeligkeit iſt? </s>
            <s xml:id="echoid-s217" xml:space="preserve">wann du nitt weiſt wo das end aller vn
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            ſerer handlungen ſeye/ dahin du dein leben richten ſolt? </s>
            <s xml:id="echoid-s218" xml:space="preserve">Wöllicher ſchiff-
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            mann iſt ſeiner kunſt alſo gewüß/ daß er ſein ſchiff recht leytten könne/ wañ
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            er nitt weißt wohin er farenn ſolle? </s>
            <s xml:id="echoid-s219" xml:space="preserve">Die treffenliche begirden vnnſers ge-
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            müets überfallend vnnd vergrabend all vnſere rechten gedanckenn/ vnnd
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            ſůchend alſo ein ſalbe inn demm kaat. </s>
            <s xml:id="echoid-s220" xml:space="preserve">Es iſt gůt daß wir vnſer end wüſſen/
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            auch vnſer ſubſtantz vnnd vrſprung/ mitt ſampt allem dem/ daß da nutz-
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            lich iſt recht vnnd ſeliglich zů leben.</s>
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            <s xml:id="echoid-s222" xml:space="preserve">Deßhalben ob wol große vnnd mechtige ding etwan bey den menſchen er
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            funden/ als reichtumb/ fründ/ vnnd gewalt. </s>
            <s xml:id="echoid-s223" xml:space="preserve">wann man diſe zů gůten kün-
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            ſten/ rechter erkanndtnuß vnnd contemplation der weyßheit vergleichet/
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            vnd hiemitt vnſer kurtz leben/ vnſerer krefften blödigkeit/ kranckheit/ be-
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            girdenn/ vnſtandthafftig glück/ vnnd wölliches mencklichem am aller be-
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            ſchwerlichſten (vnd ſich aber der mehrtheil alſo zů tregt) daß wir am mehr-
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            ſten vnfaal bekommen vnnd geplaget werdend/ dannenhar wir am mehr-
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            ſten gůtthat verhofften zů bekommen (namlich von kinden/ fründen/ ver
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            wandten/ dienſten/ vnnd fürnemlich wöllichem wir vyl gůtthat bewiſen)
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            bedencket/ wirt man waarlich nicht lieblichers dann die kunſt/ vnnd nicht
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            ſeligers dann die weyßheit erfinden mögen.</s>
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            <s xml:id="echoid-s225" xml:space="preserve">Mich bedaucht es möge der anderen menſchen leben vnnd condition der
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              ben.</note>
            kauffmannſchafft/ ſo auff dem meer getriben/ recht verglichen werden. </s>
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            wann namlich yedermann ſchiff begeret zů erlangen/ on wölliche man die
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            kauffmannſchafft nitt treiben mag/ vnnd aber hiemitt niemandt ſchiffe.
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            <s xml:id="echoid-s227" xml:space="preserve">Alſo ghet es auch hie zů/ dann ſie beſthond an denen dingen/ ſo vmb ande-
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            rer willen erfunden/ als wann es die rechte vnd waare güeter werend/ nam-
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            lich inn reichtumb/ ehrenn/ fründtſchafft/ vnnd gewalt/ wie ein ſchiff ſtill
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            ſthet/ noch dem vnnd es gemachet iſt/ vnd man ſich allein darab verwun-
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            deret. </s>
            <s xml:id="echoid-s228" xml:space="preserve">dergeleichen ghet es auch mit den kauffleüten diſer welt zů. </s>
            <s xml:id="echoid-s229" xml:space="preserve">dann weil
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            wir ſoltend gantz luſtige ding erfaren/ vnnd vyl heiliger reichtumb bekom
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            men/ ſeind wir allein diſe worden/ wölliche ſich ab dem ſchiff verwunderen. </s>
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            Darumb wann ich ſolliches bey mir bedenck/ halt ich es ſeye in diſem leben
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            nicht herrlichers/ weder die frücht der weyßheit. </s>
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            mitt vonn der tödtlichkeit abgeſünderet/ vnnd bekommet auß der ſchlech-
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            ten vnreinigkeit das eewig liecht/ geleich als wann er auß demm wůſt vnd
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            kaat das edelgeſtein zůſammen leſe. </s>
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            lichen/ immerwerenden/ vnnd auch Göttlichen geſichten nitt zů verglei-
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            chen. </s>
            <s xml:id="echoid-s233" xml:space="preserve">Was man hie für hüpſch vnnd ſchön haltet/ als die edlen geſtein/
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            gold/ felder/ tiſch/ heüſer/ weiber/ vnd das liecht ſelbs/ erlangend jr ſchö-
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            ne geſtalt/ vonn der höchſten klarheit vnnd gezierd/ vnnd überkommend
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            allein den ſchatten vonn der ſelbigenn. </s>
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            vntödtlich/ diſe ſeind vnrein/ die andere aber gar rein/ diſe ſeind wüeſt/ die
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