Cardano, Geronimo
,
Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen
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(dcxxi)
of 997
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>|
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echo
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="
1.0RC
">
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text
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="
de
"
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free
">
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="
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"
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="
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"
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="
1
"
n
="
84
">
<
p
>
<
s
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echoid-s19736
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preserve
">
<
pb
o
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dcxxi
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0677
"
n
="
677
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rhead
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ſachen/ Das vierzehend bůch.
"/>
gemüt bey ihm ſelbs nicht auff diſe ding ſetzet/ wirt er den betrug bald mer
<
lb
/>
cken. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19737
"
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="
preserve
">wer wolt aber daran zweyfflen/ daß der teüffel yemand möcht beſitzẽ/
<
lb
/>
oder vnſinnig machen? </
s
>
<
s
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="
echoid-s19738
"
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="
preserve
">ich wolt daß ſie alſo werend. </
s
>
<
s
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echoid-s19739
"
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="
preserve
">Wann nun diſes on al-
<
lb
/>
len betrug beſchicht/ zeiget es an/ daß ein gottloſe welt werden ſoll/ darzů
<
lb
/>
bey der prieſterſchafft. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19740
"
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="
preserve
">dann wie das vnſchuldig alter ein böß exempel vor
<
lb
/>
augen/ alſo überkommend auch diſe/ ſo der kirchen ſolten vorſthen/ ein ver
<
lb
/>
keerten ſinn. </
s
>
<
s
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echoid-s19741
"
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="
preserve
">darumb werdend ſie nit allein verſpottet vnnd vertriben/ ſon
<
lb
/>
der auch verdampt werden.</
s
>
<
s
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echoid-s19742
"
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="
preserve
"/>
</
p
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</
div
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85
">
<
head
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echoid-head107
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preserve
">Von wunderwercken ſo ſich in geburten
<
lb
/>
zůtragend/ Das lxxvij Capittel.</
head
>
<
p
>
<
s
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echoid-s19743
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">ZV Keyſers Conſtantij zeytten iſt ein kind geboren mit einem zwifa
<
lb
/>
<
note
position
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right
"
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note-0677-01
"
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="
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">wunderbare
<
lb
/>
geburt.</
note
>
chen maul/ zweyenn zänen/ vier augenn/ zweyenn kleinen ohren/
<
lb
/>
vnnd einem bart. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19744
"
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="
preserve
">Ammianus zeigt an es habe bedeüttet dz ſich der
<
lb
/>
gemein nutz böſeren ſolte. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19745
"
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="
preserve
">vnnd vorauß darumb/ dz man ſich ab di-
<
lb
/>
ſem wunderzeichen nit gebeſſert hat. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19746
"
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="
preserve
">diſes iſt in der ſtatt Daphne in
<
lb
/>
Antiochener landtſchafft geboren. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19747
"
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="
preserve
">Es hat aber diſer mann mit dem einigen
<
lb
/>
wort vylirthumb begangen. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19748
"
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="
preserve
">Zům erſten weil Iulianus auff in kommenn/
<
lb
/>
wölchen er für ein treffenlichen gůten Keyſer gehalten/ auch vyl beſſer dañ
<
lb
/>
Conſtantius geweſen. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19749
"
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="
preserve
">Demnach was hat die Römer geholffen/ wañ ſie vyl
<
lb
/>
ceremonien auff die wunderzeichen vollbracht/ ſo ſie doch durch die ſelbigẽ
<
lb
/>
gewarnet/ vnd von Iulio Ceſare bezwungen/ vnd vmb all jr freyheit kom
<
lb
/>
men ſeind? </
s
>
<
s
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="
echoid-s19750
"
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="
preserve
">wann ein vnglück kom̃en ſoll/ wie mag man daruor ſein? </
s
>
<
s
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="
echoid-s19751
"
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="
preserve
">wañ es
<
lb
/>
aber nit kom̃en ſoll/ was bedarff es ſolcher expiation vnd manigfaltiger re@
<
lb
/>
nigung? </
s
>
<
s
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="
echoid-s19752
"
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="
preserve
">Etliche aber ſeind gar darwider/ vnd vermeinen man ſolle jm kein
<
lb
/>
glauben geben. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19753
"
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="
preserve
">iſt es ein betrugnuß deß teüffels? </
s
>
<
s
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="
echoid-s19754
"
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="
preserve
">mag dañ der teüffel men-
<
lb
/>
ſchliche geſtalt verenderen? </
s
>
<
s
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="
echoid-s19755
"
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="
preserve
">wañ dem alſo/ wurd er die auch verdilcken. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19756
"
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="
preserve
">wañ
<
lb
/>
es aber auß Gottes verhencknuß beſchicht/ ſo kom̃et es von Gott/ vnd nit
<
lb
/>
von dẽ teüffel har. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19757
"
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="
preserve
">dañ Gott thůt nicht für ſich ſelbs. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19758
"
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="
preserve
">es beſchicht alles durch
<
lb
/>
ſeine diener/ engel/ natur/ him̃el/ vnd ſo etwas anderſt iſt. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19759
"
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="
preserve
">vnnd thůt doch
<
lb
/>
Gott diſes alles. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19760
"
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="
preserve
">Wir wöllend aber harnach diſes beweyſen dz der teüffel
<
lb
/>
an leiblichen dingẽ nicht vermag. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19761
"
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="
preserve
">wañ es nun nit vom teüffel harkom̃et/ ſo
<
lb
/>
iſt auch die außlegung nit von jm/ ſon{der} iſt nateürlich wie auch die geburt.</
s
>
<
s
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="
echoid-s19762
"
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="
preserve
"/>
</
p
>
<
p
>
<
s
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="
echoid-s19763
"
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="
preserve
">Es hat aber Moſes verbotten auff ſolliche ding acht zů haben. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19764
"
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="
preserve
">Er ſagt
<
lb
/>
es habe Gott vyl zůgelaſſen der Iuden hert hertz zů erweichen. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19765
"
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="
preserve
">alſo hatt er
<
lb
/>
auch veil ding verbotten/ damit ſie nitt in abgötterey fallend/ wie ſie dann
<
lb
/>
noch Egyptiſcher gewonheit geneigt waren.</
s
>
<
s
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="
echoid-s19766
"
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="
preserve
"/>
</
p
>
<
p
>
<
s
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="
echoid-s19767
"
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="
preserve
">Deßhalben hat diſe wunderbare geburt zwen Keyſer bedeüttet/ wölches
<
lb
/>
dañ beſchehen/ wie Iulianus jm ſelbs Keyſerliche würde zůgemeſſen. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19768
"
xml:space
="
preserve
">Dañ
<
lb
/>
die vierfachen augẽ bedeüten ein zwifach geſicht/ vnd zwey meüler/ ein zwy
<
lb
/>
fache zungen ſo regieret. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19769
"
xml:space
="
preserve
">die zwen zän/ ein grauſambkeit vnd ſchlacht/ alſo
<
lb
/>
daß der zanck etwas weytters dann zů worten kom̃et. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19770
"
xml:space
="
preserve
">der bart zeigt diſen ſo
<
lb
/>
harnoch volget gantz liſtig/ geſchend/ vnnd ſtreytbar an. </
s
>
<
s
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="
echoid-s19771
"
xml:space
="
preserve
">dann wann dem
<
lb
/>
menſchen der bart wachſet/ wirt er ſtercker/ weyſer/ liſtiger. </
s
>
<
s
xml:id
="
echoid-s19772
"
xml:space
="
preserve
">die kleinen oh-
<
lb
/>
ren zeigend ein kleine ſtercke an. </
s
>
<
s
xml:id
="
echoid-s19773
"
xml:space
="
preserve
">darumb iſt er auch bald inn Perſien vmb-
<
lb
/>
kom̃en. </
s
>
<
s
xml:id
="
echoid-s19774
"
xml:space
="
preserve
">es zeigend auch diſe ohrẽ ein liſtigẽ vnd beſonderẽ menſchen an/ wie
<
lb
/>
</
s
>
</
p
>
</
div
>
</
text
>
</
echo
>