Cardano, Geronimo, Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen

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121 lxv
122 lxvi
123 lxvij
124 lxviij
125 lxix
126 lxx
127 lxxi
128 lxxij
129 lxxiij
130 lxxiiij
131 lxxv
132 lxxvi
133 lxxvij
134 lxxviij
135 lxxix
136 lxxx
137 lxxxi
138 lxxxij
139 lxxxiij
140 lxxxiiij
141 lxxxv
142 lxxxvi
143 lxxxvij
144 lxxxviij
145 lxxxix
146 xc
147 xci
148 xcij
149 xciij
150 xciiij
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              <pb o="dcclxxi" file="0827" n="827" rhead="ſachen/ Das ſiebenzehend bůch."/>
            ſten vnd letſtẽ dienſtlich iſt. </s>
            <s xml:id="echoid-s24557" xml:space="preserve">Was aber auß verborgnen vrſachen beſchicht/
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            habend ein gemeine můtmaſſung/ oder ein künſtliche/ lernend auch nitt al
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            lein rathen/ ſonder etwas thůn/ damitt drey bücher darauß werden. </s>
            <s xml:id="echoid-s24558" xml:space="preserve">Alſo
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            ſeind aller bücher ſiebenzehen. </s>
            <s xml:id="echoid-s24559" xml:space="preserve">wir bedörffend auch nit mehr/ vnnd moch-
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            tend auch nit minder ſein.</s>
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            <s xml:id="echoid-s24561" xml:space="preserve">Es iſt auch {der} dritt weg vorhandẽ etwz zů reſoluiern vñ auff zů lößẽ/ von
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            menſchlichem end/ wölches auch dreyfach iſt. </s>
            <s xml:id="echoid-s24562" xml:space="preserve">namlich deß gemüt/ deß men-
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            ſchen/ vnnd deß leibs. </s>
            <s xml:id="echoid-s24563" xml:space="preserve">Zwar deß gemüt/ als wann es mit freüden zů friden
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            vnnd rüwig iſt/ auch andere tuget bey jm hat/ wölche für ſich ſelbs gar gůt
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            ſeind. </s>
            <s xml:id="echoid-s24564" xml:space="preserve">Wann du aber dahin kommen/ daß du erkenneſt/ daß alle tugenden
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            vnnd kunſt allein von Gott kommet/ haſt du ein gewüſſe anzeigung daß er
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            dich liebet. </s>
            <s xml:id="echoid-s24565" xml:space="preserve">dann er hat die weißheit vnnd danckbarkeit mit einanderen ver
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            lichen. </s>
            <s xml:id="echoid-s24566" xml:space="preserve">Wann du auch über diſes erkenneſt daß dein gemüt inn dir vnſterb-
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            lich/ biſt du zů der höchſten beſitzung aller güteren kommen. </s>
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            glückhafftig ſein/ vnnd mag dir nicht laids begegnen/ daß dich zů faſt be-
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            kümmeret. </s>
            <s xml:id="echoid-s24568" xml:space="preserve">Deß leibs güter ſeind reichtumb/ geſundtheit/ vnnd ſtercke.
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            <s xml:id="echoid-s24569" xml:space="preserve">Deß menſchen aber/ weißheit/ vnnd kunſt/ kinder/ vnnd fründ/ fründt-
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            lichkeit vnnd leütſelig/ verſtand vnnd geſcheüdigkeit. </s>
            <s xml:id="echoid-s24570" xml:space="preserve">dann in diſen iſt ein
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            vnderſcheid. </s>
            <s xml:id="echoid-s24571" xml:space="preserve">Der verſtand vnd weißheit ſthet in dem vrtheilen/ die geſcheü
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            digkeit inn erfindung. </s>
            <s xml:id="echoid-s24572" xml:space="preserve">Sie ſeind offt nitt bey einanderen/ etwan iſt es ein
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            ding/ vnd kommet die ehr darzů.</s>
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            <s xml:id="echoid-s24574" xml:space="preserve">Diſes iſt die ſum̃a aller güteren. </s>
            <s xml:id="echoid-s24575" xml:space="preserve">vnder wöllichen neün zů dem menſchen/
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            vnnd vier zů dem gemüt/ vnnd drey zů dem leib. </s>
            <s xml:id="echoid-s24576" xml:space="preserve">alſo daß deren inn gemein
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            ſechßzehen ſeind. </s>
            <s xml:id="echoid-s24577" xml:space="preserve">Man můß aber wüſſen wie man diſe bekommen/ vnd wel-
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            liche die notwendigeſten vnnd fürnembſten ſeind.</s>
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            <s xml:id="echoid-s24579" xml:space="preserve">Alſo habend wir ein dreyfache reſolution vnnd auff lößung/ ſo von dem
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            end genommen/ noch wöllicher diſes bůch geordnet iſt. </s>
            <s xml:id="echoid-s24580" xml:space="preserve">auch die bücher von
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            Subtiliteten/ vnd fürnemlich von ewigen heimligkeiten. </s>
            <s xml:id="echoid-s24581" xml:space="preserve">es ſeind wol auch
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            andere der geſtalt beſchriben/ aber nit alſo notwendig/ dann diſes ſeind die
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            fürnemmeſten.</s>
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          deren nutzbarkeit/ Das c Capittel.</head>
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            <s xml:id="echoid-s24583" xml:space="preserve">ALſo habend wir nun von der gantzen weltin gemein/ vnnd von
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              <note position="right" xlink:label="note-0827-01" xlink:href="note-0827-01a" xml:space="preserve">warumb hie
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              nicht võ Gott
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              gehandlet.</note>
            deſſen theilen genůgſam gehandlet. </s>
            <s xml:id="echoid-s24584" xml:space="preserve">Dann es iſt nicht nutzlich
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            hie von Gott/ oder anderen heimlichen geiſteren vnd verſtand
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            zů handlen/ weil ſie nit theil der welt/ ſonder etwas beſſers vnnd
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            heiliger ſeind. </s>
            <s xml:id="echoid-s24585" xml:space="preserve">Es gehört auch diſe handlũg zů dem gantzẽ werck/
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            Gott aber vñ die höchſte geiſter zů vnſerẽ werck/ dañ jr würckung iſt in mit
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            ten deß himmels. </s>
            <s xml:id="echoid-s24586" xml:space="preserve">Was auch auſſerthalben diſem beſchicht/ gehöret zů den
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            wunderzeichen/ von wöllichen vorhin geſagt iſt. </s>
            <s xml:id="echoid-s24587" xml:space="preserve">es gehöret auch diſe tracta
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            tion vnnd handlung zů den bücheren von den ewigen heimligkeitten/ dar-
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            umb ſie auch dahin ſoll geſparet werden.</s>
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            <s xml:id="echoid-s24589" xml:space="preserve">Man erkennet aber da ſelbſten Gott auß dem/ ſo in einer arth ihm entge
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            gen geſetzet. </s>
            <s xml:id="echoid-s24590" xml:space="preserve">diſes iſt vnſer verſtand/ namlich daß diſer alle zeytt vollkom-
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            menlich auß ihm ſelbs/ ſonder alles zweyfflen/ verſtande/ vnnd nitt vonn
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