Cardano, Geronimo, Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen

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403 cccxlvij
404 cccxlviij
405 cccxlix
406 cccl
407 cccli
408 ccclij
409 cccliij
410 cccliiij
411 ccclv
412 ccclvi
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414 ccclviij
415 ccclix
416 ccclx
417 ccclxi
418 ccclxij
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420 ccclxiiij
421 ccclxv
422 ccclxvi
423 ccclxvij
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426 ccclxx
427 ccclxxi
428 ccclxxij
429 ccclxxiij
430 ccclxxiiij
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            durch den Cicu
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            ten vnd wünſcherling tranck/ wie Theophraſtus bezeüget/
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            von wölchem zů anderen zeytten geſagt. </s>
            <s xml:id="echoid-s11438" xml:space="preserve">doch krüm̃et etwan diſer/ wie auch
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            der ſo von Meconien begegnet. </s>
            <s xml:id="echoid-s11439" xml:space="preserve">darzů mag nit ein yeder zů der nateren biß
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            kommen. </s>
            <s xml:id="echoid-s11440" xml:space="preserve">Der fünfft milt todt beſchicht/ wañ in einem gemach ſo erſt neüw
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            lich an wenden geweyßget/ koolen angezündet werden/ weyl einer ſchlaffet.
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            <s xml:id="echoid-s11441" xml:space="preserve">dannich hab etliche gefragt/ die man eylend erwütſchet vnd faſt todt gewe-
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            ſen/ wölliche mir angezeigt ſie haben nicht böſes entpfunden. </s>
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            net diſes auch denen/ ſo in dem waſſer ertrinckend. </s>
            <s xml:id="echoid-s11443" xml:space="preserve">dann dertodt/ ſo auß deß
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            blůts außlauffen kommet/ iſt bey dem end gar ſchwer/ wie Tacitus dar-
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            non redet.</s>
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            <s xml:id="echoid-s11445" xml:space="preserve">Man hatt offt vnd dick gefraget/ wie vyl kinder ein frauw zůmal gebetẽ
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              vyl ein
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              kinder g
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            mög/ die lebendig beleiben? </s>
            <s xml:id="echoid-s11446" xml:space="preserve">Ariſtoteles zeigt an/ es habe ein frauw zů vier
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            geburtẽ zwentzig gebracht/ ſo der mertheil alle gelebet. </s>
            <s xml:id="echoid-s11447" xml:space="preserve">diſes beſtetiget auch
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            Paulus in dem xlvj. </s>
            <s xml:id="echoid-s11448" xml:space="preserve">bůch Digeſtorum/ als er von bezalung handlet/ vnnd
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            zů Vrſeien Ferocẽ ſchreibt. </s>
            <s xml:id="echoid-s11449" xml:space="preserve">Er zeigt aber nit genůgſam Ariſtotelis meinũg
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            an/ oder vyllicht redet er mehr/ dann ſich gebüret. </s>
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            darzů thůt/ es ſeye zů ſeinen zeyten ein Egyptiſche frauw auß der ſtatt Ale
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            xandrien zů Rom geweſen/ wölliche zůmal fünff geborẽ/ die auch alle friſch
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            vnnd geſund beliben. </s>
            <s xml:id="echoid-s11451" xml:space="preserve">Doch haltet eben der ſelbig Paulus in dem fünfften
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            bůch/ als er von den gerichten handlet/ es mögend allein drey geboren wer
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            den/ ſo friſch beleibend/ wölliches ich etwan ſelbs geſehen. </s>
            <s xml:id="echoid-s11452" xml:space="preserve">Widerũb ſpricht
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            er in dem Tittel/ Wañ man ein theil deß erbs forderet auß dem Theophra-
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            ſten/ man ſoll kein geſatz ſtellen von dem/ daß ſich allein ein mal o{der} zwey be
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            gibt/ ſonder das offt beſchicht/ vnnd ordnet ein gſatz/ als wann man allein
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            möchte drey aufferziehen. </s>
            <s xml:id="echoid-s11453" xml:space="preserve">deßhalben mag wol ſein/ daß mehr dann drey zů-
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            malen geborenn/ mögend lebendig beleibenn/ aber man halt diſes für ein
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            wunderzeichen.</s>
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            <s xml:id="echoid-s11455" xml:space="preserve">Der menſch wirt am vorderen theil deß haupts kaal vnnd in der mitte/
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            aber nit am nacken/ auch die kinder/ weiber/ verſchnittenen/ vnd blinden
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            nitt. </s>
            <s xml:id="echoid-s11456" xml:space="preserve">den verſchnittenen fallend die haar allgemach auß/ außgenommẽ bey
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            der ſcham vnd augbrawen/ dann ſie habend die mit jnen an die welt bracht.
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            <s xml:id="echoid-s11457" xml:space="preserve">wölliche auch ein zweyſpitzigen bart habend/ werdend nitt bald kaal. </s>
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            len auch etlichen die augbrawen auß. </s>
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            als vor zeyten in Caria/ wölliches ein zeichen der weiſſagung geweſen. </s>
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            wirt zů erſten an dẽ ſeiten grauw/ dẽnach dauornen/ vnd zů letſt am hinde-
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            ren theil. </s>
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            nes beyſchläffers athem. </s>
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            ſend ſie wider/ wölliches mit den federen/ oder blůtloſen thieren flüglen nit
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            beſchicht. </s>
            <s xml:id="echoid-s11463" xml:space="preserve">wann etliche erkalten/ es geſchehe wölcherley geſtalt es wölle/ als
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            von alter/ ſchweinſucht/ kranckheit/ oder todt/ wachſend doch haar vnd ne
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            gel/ vnnd werdend herter. </s>
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            augen haar/ auch an dem vorderen theil ſeines leibs/ ſo doch andere thier al
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            lein ob den augen haar haben/ vnd auff dem rucken mehr haar. </s>
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            füſſigen thieren iſt der rucken baß zů beſchedigen/ vnd müſſend ſich vyl da-
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            ſelbſten beſorgen. </s>
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            gen ſtandend/ dann ſie reichend mehr fürſich.</s>
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            <s xml:id="echoid-s11468" xml:space="preserve">Wann ein kneblin vnnd meitlin mit einanderen geboren werden/ leben
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            ſie ſelten beide/ dann die natur mag nit beiden genůg thůn. </s>
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