Cardano, Geronimo, Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen

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            nacht ein ſeltzam geſchrey hört/ als wann es todter menſchen ſtimmen we-
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            rend/ darzů erdbidem/ finſternuſſen/ waſſersnot/ ſeind alles zeichen vnd
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            vrſach der peſtelentz. </s>
            <s xml:id="echoid-s19829" xml:space="preserve">Alſo wann theüre zeytt vnnd krieg vorhanden/ vnnd
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            wann vyl zweyling geboren/ als wann die natur den mangel erſetzen wolt/
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            vnnd wann die kindtbetteren ſterben.</s>
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            <s xml:id="echoid-s19831" xml:space="preserve">Es iſt kein gewüſſere anzeigung ſeines tods/ dann wann yemand ſein ei-
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              tods anzeigũg</note>
            genen geiſt geſechen/ öder der jm treüwet/ wie dann Marco Bruto zů dem
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            anderen malen begegnet/ ſprechende/ O Brute ich bin dein böſer geiſt/ zů
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            Philippis wirſt du mich ſechen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19832" xml:space="preserve">Diſes hat ſich begebẽ wie er auß Aſia geſchei
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            den/ vnnd mit Caſſio in die Philippiſchen landtſchafft kommẽ/ da er auch
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            erſchlagen worden. </s>
            <s xml:id="echoid-s19833" xml:space="preserve">Zům anderen mal ſagt man ſeye jhm diſes in der nacht
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            daruor begegnet/ als er überwunden worden. </s>
            <s xml:id="echoid-s19834" xml:space="preserve">Alſo wann der geiſt traurig
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            iſt/ als Keyſer Iuliano beſchechen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19835" xml:space="preserve">dann wie diſer bey Cteſiphon geweſen/
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            vnnd wachend der Philoſophey obgelegen/ hat er ſeinen geiſt geſechen (wel
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            licher jm vor etlichen zeytten in Franckreich begegnet/ vnnd etliche wort ge
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            redt/ in wölchẽ Reyſers Conſtantij todt angezeiget/ vnnd ſein glück) gantz
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            traurig auß der kammer vnnd Küniglichen palaſt ghen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19836" xml:space="preserve">es warend auch
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            Amalthee horn beſchloſſen/ mit wöllichen deß gemeinen nutz geiſt oder deß
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            ſelbigen verweſers gewonlich gemalet. </s>
            <s xml:id="echoid-s19837" xml:space="preserve">Alſo iſt am nachgendẽ tag der Key-
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            ſer erſchlagen worden.</s>
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            <s xml:id="echoid-s19839" xml:space="preserve">Es ſeind drey ding von nöten daß man ſolche ding ſechen möge. </s>
            <s xml:id="echoid-s19840" xml:space="preserve">dann es
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            ſicht nit ein yeder der bald ſterben ſoll ſeinen geiſt/ ſonder ihren gar wenig.
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            <s xml:id="echoid-s19841" xml:space="preserve">Zům erſten můß es gar ein fürnemmer mann ſein/ wie Brutus geweſen/
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            wölcher in nammen deß gantzen Römiſchen gemeinen nutz gehandlet/ ſich
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            geſtercket/ vnnd vmb ein zeüg beworben hat. </s>
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            böſer menſch ſeye. </s>
            <s xml:id="echoid-s19843" xml:space="preserve">dann Brutus hat Keyſer Iulium erſchlagen/ von wölli
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            chẽ er erhalten wordẽ/ alſo dzer ſich ſeiner vndanckbarkeit halbẽ nit hat ver
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            antwortẽ mögen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19844" xml:space="preserve">Ich will erſt geſchweigẽ daß vyl vermeinẽ er ſeye deß Key
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            ſers ſon geweſen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19845" xml:space="preserve">Es iſt auch Iulianus gegen Gott/ Keyſer Conſtantio/
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            vnnd Vrſulo gantz vndanckbar geweſen/ dann er hat den letſten/ ſo jm vyl
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            gůts gethon/ zů tod geſchlagen.</s>
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            <s xml:id="echoid-s19847" xml:space="preserve">Dergeleichen ſeltzam geſicht iſt auch dem Dioni begegnet/ wölcher Dio-
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            nyſio ſeinem ſchwager faſt vndanckbar geweſen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19848" xml:space="preserve">es iſt Dion auch ein ver-
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            rümpte perſon geweſen/ vnnd ein oberſter über den gezeüg. </s>
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            můß man glauben daß der geleichen teüffel vnnd geiſter ſeyend/ vnnd die
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            ſelbige verehren/ als gemeldete perſonen gethon. </s>
            <s xml:id="echoid-s19850" xml:space="preserve">Deßhalben hat Caſſius
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            kein geiſt geſechen/ ob er wol Keyſer Iulio auch vndanckbar geweſen/ von
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            wölchem er erhalten worden/ darzů dem gemeinen nutz vorgeſtanden. </s>
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            er was dem Epicuro ergeben/ vnd weil er nit vermeinet daß teüffel weren/
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            ſolte er auch keine geiſter ſechen. </s>
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            vnnd auff die teüffel gehalten/ darzů dem Mario vndanckbar/ von wölli-
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            chem er hette mögen erſchlagen werden/ vnnd aber erhalten/ der hatt ſein
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            geiſt auch geſechen/ aber im ſchlaff.</s>
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            <s xml:id="echoid-s19854" xml:space="preserve">Deßhalben iſt gewüß daß diſe ſo treffenlich vndanckbar/ wölche auch ei-
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            nes großen nammens vnnd mechtigen gemüts geweſen/ darzů dem teüffel
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            geopfferet vnnd verehret/ faſt alle wann ſie ſchier ſterben ſollen/ jhren geiſt
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            ſechen werdend/ gleich als wann diſer frolocket/ wölchem ſie vndanckbar ge
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            weſen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19855" xml:space="preserve">oder als wann der teüffel freüd daran hette/ wöllichem nicht liebers
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