Cardano, Geronimo, Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen

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692 dcxxxvi
693 dcxxxvij
694 dcxxxviij
695 dcxxxix
696 dcxl
697 dcxli
698 dexlij
699 dcxliij
700 dcxliiij
701 dcxlv
702 dcxlvi
703 dcxlvii
704 dclxviij
705 dcxlix
706 dcl
707 dcli
708 dclij
709 dcliij
710 dcliiij
711 dclv
712 dclvi
713 dclvij
714 dclviij
715 dclix
716 dclx
717 dclxi
718 dclxij
719 dclxiij
720 dclxiiij
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              <pb o="dcxxiiij" file="0680" n="680" rhead="Von mancherley wunderbaren"/>
            nacht ein ſeltzam geſchrey hört/ als wann es todter menſchen ſtimmen we-
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            rend/ darzů erdbidem/ finſternuſſen/ waſſersnot/ ſeind alles zeichen vnd
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            vrſach der peſtelentz. </s>
            <s xml:id="echoid-s19829" xml:space="preserve">Alſo wann theüre zeytt vnnd krieg vorhanden/ vnnd
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            wann vyl zweyling geboren/ als wann die natur den mangel erſetzen wolt/
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            vnnd wann die kindtbetteren ſterben.</s>
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            <s xml:id="echoid-s19831" xml:space="preserve">Es iſt kein gewüſſere anzeigung ſeines tods/ dann wann yemand ſein ei-
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              tods anzeigũg</note>
            genen geiſt geſechen/ öder der jm treüwet/ wie dann Marco Bruto zů dem
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            anderen malen begegnet/ ſprechende/ O Brute ich bin dein böſer geiſt/ zů
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            Philippis wirſt du mich ſechen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19832" xml:space="preserve">Diſes hat ſich begebẽ wie er auß Aſia geſchei
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            den/ vnnd mit Caſſio in die Philippiſchen landtſchafft kommẽ/ da er auch
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            erſchlagen worden. </s>
            <s xml:id="echoid-s19833" xml:space="preserve">Zům anderen mal ſagt man ſeye jhm diſes in der nacht
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            daruor begegnet/ als er überwunden worden. </s>
            <s xml:id="echoid-s19834" xml:space="preserve">Alſo wann der geiſt traurig
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            iſt/ als Keyſer Iuliano beſchechen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19835" xml:space="preserve">dann wie diſer bey Cteſiphon geweſen/
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            vnnd wachend der Philoſophey obgelegen/ hat er ſeinen geiſt geſechen (wel
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            licher jm vor etlichen zeytten in Franckreich begegnet/ vnnd etliche wort ge
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            redt/ in wölchẽ Reyſers Conſtantij todt angezeiget/ vnnd ſein glück) gantz
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            traurig auß der kammer vnnd Küniglichen palaſt ghen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19836" xml:space="preserve">es warend auch
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            Amalthee horn beſchloſſen/ mit wöllichen deß gemeinen nutz geiſt oder deß
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            ſelbigen verweſers gewonlich gemalet. </s>
            <s xml:id="echoid-s19837" xml:space="preserve">Alſo iſt am nachgendẽ tag der Key-
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            ſer erſchlagen worden.</s>
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            <s xml:id="echoid-s19839" xml:space="preserve">Es ſeind drey ding von nöten daß man ſolche ding ſechen möge. </s>
            <s xml:id="echoid-s19840" xml:space="preserve">dann es
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            ſicht nit ein yeder der bald ſterben ſoll ſeinen geiſt/ ſonder ihren gar wenig.
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            <s xml:id="echoid-s19841" xml:space="preserve">Zům erſten můß es gar ein fürnemmer mann ſein/ wie Brutus geweſen/
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            wölcher in nammen deß gantzen Römiſchen gemeinen nutz gehandlet/ ſich
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            geſtercket/ vnnd vmb ein zeüg beworben hat. </s>
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            böſer menſch ſeye. </s>
            <s xml:id="echoid-s19843" xml:space="preserve">dann Brutus hat Keyſer Iulium erſchlagen/ von wölli
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            chẽ er erhalten wordẽ/ alſo dzer ſich ſeiner vndanckbarkeit halbẽ nit hat ver
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            antwortẽ mögen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19844" xml:space="preserve">Ich will erſt geſchweigẽ daß vyl vermeinẽ er ſeye deß Key
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            ſers ſon geweſen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19845" xml:space="preserve">Es iſt auch Iulianus gegen Gott/ Keyſer Conſtantio/
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            vnnd Vrſulo gantz vndanckbar geweſen/ dann er hat den letſten/ ſo jm vyl
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            gůts gethon/ zů tod geſchlagen.</s>
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            <s xml:id="echoid-s19847" xml:space="preserve">Dergeleichen ſeltzam geſicht iſt auch dem Dioni begegnet/ wölcher Dio-
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            nyſio ſeinem ſchwager faſt vndanckbar geweſen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19848" xml:space="preserve">es iſt Dion auch ein ver-
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            rümpte perſon geweſen/ vnnd ein oberſter über den gezeüg. </s>
            <s xml:id="echoid-s19849" xml:space="preserve">Zů dem dritten
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            můß man glauben daß der geleichen teüffel vnnd geiſter ſeyend/ vnnd die
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            ſelbige verehren/ als gemeldete perſonen gethon. </s>
            <s xml:id="echoid-s19850" xml:space="preserve">Deßhalben hat Caſſius
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            kein geiſt geſechen/ ob er wol Keyſer Iulio auch vndanckbar geweſen/ von
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            wölchem er erhalten worden/ darzů dem gemeinen nutz vorgeſtanden. </s>
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            er was dem Epicuro ergeben/ vnd weil er nit vermeinet daß teüffel weren/
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            ſolte er auch keine geiſter ſechen. </s>
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            vnnd auff die teüffel gehalten/ darzů dem Mario vndanckbar/ von wölli-
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            chem er hette mögen erſchlagen werden/ vnnd aber erhalten/ der hatt ſein
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            geiſt auch geſechen/ aber im ſchlaff.</s>
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            <s xml:id="echoid-s19854" xml:space="preserve">Deßhalben iſt gewüß daß diſe ſo treffenlich vndanckbar/ wölche auch ei-
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            nes großen nammens vnnd mechtigen gemüts geweſen/ darzů dem teüffel
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            geopfferet vnnd verehret/ faſt alle wann ſie ſchier ſterben ſollen/ jhren geiſt
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            ſechen werdend/ gleich als wann diſer frolocket/ wölchem ſie vndanckbar ge
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            weſen. </s>
            <s xml:id="echoid-s19855" xml:space="preserve">oder als wann der teüffel freüd daran hette/ wöllichem nicht liebers
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