Cardano, Geronimo, Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen

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691 dcxxxv
692 dcxxxvi
693 dcxxxvij
694 dcxxxviij
695 dcxxxix
696 dcxl
697 dcxli
698 dexlij
699 dcxliij
700 dcxliiij
701 dcxlv
702 dcxlvi
703 dcxlvii
704 dclxviij
705 dcxlix
706 dcl
707 dcli
708 dclij
709 dcliij
710 dcliiij
711 dclv
712 dclvi
713 dclvij
714 dclviij
715 dclix
716 dclx
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718 dclxij
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720 dclxiiij
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            gangen was/ iſt in eines feiſtẽ ochſen eingeweid kein hertz geweſen. </s>
            <s xml:id="echoid-s20866" xml:space="preserve">Meineſt
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            du aber dz ein blůt reich thier on ein hertz ſein möge? </s>
            <s xml:id="echoid-s20867" xml:space="preserve">Alſo iſt der Keyßer ab
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            diſer neüwen ſach erſchrockẽ/ vorab wie Spurina geſagt/ es werezůförchten
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            daß jm ſein ratſch lag vnnd das leben abghen wurde. </s>
            <s xml:id="echoid-s20868" xml:space="preserve">dañ es kemend diſe bei
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            de ding von dem hertzen. </s>
            <s xml:id="echoid-s20869" xml:space="preserve">an dem nachghenden tag iſt das obertheil an der le
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            ber nit vorhanden geweſen/ welches angezeigt es ſolle jm der tod võ den vn
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            tödtlichen Götteren begegnen/ alſo daß er ſich nit hüten dörffe. </s>
            <s xml:id="echoid-s20870" xml:space="preserve">Wann man
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            nun diſe glider vnd ſtück in eingeweidẽ nit findet/ on welche aber das thier
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            ſonſt nit leben möchte/ ſoll man wißen vnnd verſthen/ daß diſe theil inn
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            zeytt der opfferung zů grund gangen vnnd verloren ſeind. </s>
            <s xml:id="echoid-s20871" xml:space="preserve">Von diſem iſt in
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            dem erſten bůch der weyßagung gehandlet. </s>
            <s xml:id="echoid-s20872" xml:space="preserve">Merck du was er in dem ande-
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            ren für ein antwort gibt.</s>
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            <s xml:id="echoid-s20874" xml:space="preserve">Wie ghet es zů/ daß du dz nit weiſt/ namlich daß der ochs on dz hertz nit
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            leben mag/ vnnd aber das ander nit verſtheſt/ namlich daß das hertz in ei-
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            ner eyl/ nit ſo bald (weiß nit wo hin) hatt mögen fliegen? </s>
            <s xml:id="echoid-s20875" xml:space="preserve">Dann ich mag wol
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            nit wiſſen was das hertz für ein krafft zů dem leben hatt/ oder argwonen/
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            daß diſes auß einer beſonderẽ kranckheit deß ochſen gantz ſchlecht vnd klein
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            anzůgreiffen/ alſo daß diſes einem hertzen vngeleich geweſen. </s>
            <s xml:id="echoid-s20876" xml:space="preserve">Deßhalbẽ iſt
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            diſe beſchirmung ſo ſchlecht/ daß es mehr einer bewerung gleich ſicht.</s>
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            <s xml:id="echoid-s20878" xml:space="preserve">Alſo iſt auch etwas der geleichen dem Keißer Iuliano begegnet. </s>
            <s xml:id="echoid-s20879" xml:space="preserve">dañ als
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              ner zwifac-
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            Aprunculus ein weyſſager vnnd redner auß Gallia/ der harnoch zů Nar-
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            bon landuogt geweſen/ dem Keißer Iuliano/ welcher zůgeſehen/ ein leberẽ
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            mit zweien heüten gezeiget/ hatt den Keißer faſt verwundert was doch da-
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            rauß werden ſolte. </s>
            <s xml:id="echoid-s20880" xml:space="preserve">da ward jm angezeigt/ es were Keyßer Conſtantius/ võ
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            welchem er neüwlich abgefallẽ/ laſterlicher geſtalt/ geſtorben. </s>
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            haupt bedeütet den Keyßer/ welcher die welt erhaltet vnnd endert/ wie ein
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            leber den leib. </s>
            <s xml:id="echoid-s20882" xml:space="preserve">Die ein haut zeigt an daß der ſchon vndertrucket vnd vnnütz
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            ſeye/ als wañ er in banden gelegen/ oder tod geweſen. </s>
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            alſo bedeüttet/ fragt man gantz komlichen/ wie doch diſes zůgange.</s>
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            <s xml:id="echoid-s20885" xml:space="preserve">Deßhalben můß man alſo halten/ daß man bekennen die teüfel vorhan-
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            den zeſein/ vnd wirt alſo diſes ein gottloſe kunſt. </s>
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            es ſtimmen die wunderzeichen/ in anfang der regimenten vnd reichẽ/ auß
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            mitſtimmenden vrſachen/ mit zůkünfftigen hendlen. </s>
            <s xml:id="echoid-s20887" xml:space="preserve">alſo daß diſe weyſſa-
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            gung nateürlich ſeye. </s>
            <s xml:id="echoid-s20888" xml:space="preserve">Es was diſes opffer mit einem verletzten hertzen ge-
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            boren/ oder es was auß ſeiner ſtatt kommen/ dann wir ſehen daß zů zeyten
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            den menſchen jr hertz auff der rechten ſeytten klopffet. </s>
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            von ſtund an geſtorben/ der ander lebt noch. </s>
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            Spurina in ſo wichtigem handel das hertz fleiſſigklich geſůchet/ mag man
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            auß diſem vnnd vyl anderen vrſachen/ hie des teüfels betrug vermercken/
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            von welchem wir hernach weiter reden wöllen.</s>
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          zů wider/ Das lxxxiiij Capittel.</head>
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            <s xml:id="echoid-s20892" xml:space="preserve">ES lernet vns Horatius es ſeye vyl leichter ein gethöß zůhören/ ſo a-
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            ber niendert vorhanden/ dan ein geſicht zůſehen/ ſprechende.</s>
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            <s xml:id="echoid-s20894" xml:space="preserve">Mit ohren man bald hören thůt/</s>
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            <s xml:id="echoid-s20895" xml:space="preserve">So nit vermerckt das geſichte güt.</s>
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