Cardano, Geronimo, Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen

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705 dcxlix
706 dcl
707 dcli
708 dclij
709 dcliij
710 dcliiij
711 dclv
712 dclvi
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717 dclxi
718 dclxij
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721 dclxv
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723 dclxvij
724 dclxviij
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730 dclxxiiij
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            Engelland zů getragen. </s>
            <s xml:id="echoid-s20637" xml:space="preserve">dann wie diſer Sant Fiacrü kirchen in Franckreich
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            beraubet/ iſt in Fiacrij kranckheit ankommen/ alſo daß im alles eingeweid
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            faul worden/ vnd der geſtalt geſtorben iſt. </s>
            <s xml:id="echoid-s20638" xml:space="preserve">Wie er noch inn leben geweſen/
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            vnnd von den artzeten verſtanden/ daß ſie diſer kranck heit nit mehr kond-
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            ten zů hilff kommen/ dann es were ein ſtraaff Gottes/ hat er gefraget/ wer
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            doch diſer Fiacrius wer oder geweſen ſeye? </s>
            <s xml:id="echoid-s20639" xml:space="preserve">iſt jm geantwortet/ er ſeye vorzey
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            ten deß Künig auß Schottẽ ſun geweſen. </s>
            <s xml:id="echoid-s20640" xml:space="preserve">ſpricht Künig Heinrich/ Wie iſt
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            doch diſes volck ſo gantz vnnd gar wider vns geſinnet? </s>
            <s xml:id="echoid-s20641" xml:space="preserve">dañ wañ ſie dabeim/
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            daaußen/ lebendig oder todt/ ja auch in der heiligen zaal genom̃en/ trach-
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            ten ſie wie ſie vns verderben mögen.</s>
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            <s xml:id="echoid-s20643" xml:space="preserve">Es zeiget Caſpar Belgicus an/ ein Ieſuiter Münch (wie man diſe genen
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            net) in der ſtatt Ormus/ er habe von einem weyßen man vnd fürnempſten
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            prieſter ſo Ioque genennet/ vonn welchem der lands Fürſt offt ein rath
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            begeret/ ein befelch entpfangen/ er ſolte treißig tag faſten/ vnd ſich auß lie
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            be gegen dem herren Chriſto fünff mal jm tag geißlen/ da habe er in deren
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            tagen einem ein ſtimm gehöret/ ſprechende/ Stand auff/ was thůſt du hie?
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            <s xml:id="echoid-s20644" xml:space="preserve">wird ein Chriſt/ dann diſes iſt der recht weg/ vnnd das beſt geſatz. </s>
            <s xml:id="echoid-s20645" xml:space="preserve">darnach
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            hatt er von ſtund an ein gemach geſehen/ wie eines Biſchoffs hauß oder kir
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            chen gezieret. </s>
            <s xml:id="echoid-s20646" xml:space="preserve">wann diſes war iſt/ vnd er der ſtimm halben in der wüſte/ da
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            er geweſen/ hette mögen betrogen werden/ iſt doch kein zweyfel an dem ge-
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            ſicht/ alſo iſt er ein Chriſt worden. </s>
            <s xml:id="echoid-s20647" xml:space="preserve">Es kommet niemand gern on vrſach von
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            hohen ehren inn ein ſchlechten ſtath. </s>
            <s xml:id="echoid-s20648" xml:space="preserve">deßhalben wann er nit leügt/ oder ſol-
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            liches nit von boßhafftigen leütẽ erdichtet/ ſoll man des wunderzeichẽ halb
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            nit zweiflẽ. </s>
            <s xml:id="echoid-s20649" xml:space="preserve">Ia es ſagt auch diſer darzů/ dz faſt alle diſe ſo erſt neüwlich Chri-
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            ſten worden/ eintweders ein ſtimm gehöret/ oder wunderbare ding geſchẽ/
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            etliche Chriſtum/ die andere Mariam die Iunckfrauw.</s>
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            <s xml:id="echoid-s20651" xml:space="preserve">Deßhalben hie billich in diſen allen zůfragen/ ob es wunderzeichen ſeyẽd
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              derzeichen.</note>
            oder nit? </s>
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            <s xml:id="echoid-s20653" xml:space="preserve">auß was vrſachen oder auff wie
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            vyl weg diſe beſchehend? </s>
            <s xml:id="echoid-s20654" xml:space="preserve">vnd von welchem ſie kom̃end? </s>
            <s xml:id="echoid-s20655" xml:space="preserve">Es ſoll aber niemãd
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            zweyfflen/ daß wunderzeichen beſchehend/ dieweil man in allerley geſatzen
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            vnd glauben diſe ſicht. </s>
            <s xml:id="echoid-s20656" xml:space="preserve">wiewol der mertheil erdichtet vnnd menſchliche trug
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            ſeind. </s>
            <s xml:id="echoid-s20657" xml:space="preserve">wie aber ein gläubiger alles annim̃et/ alſo laßet ein hartneckiger gar
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            nicht zů. </s>
            <s xml:id="echoid-s20658" xml:space="preserve">Es macht auch die gottloſe welt/ dz man auff warhaffte wunder-
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            zeichen gar nicht haltet/ alſo daß allenthalbẽ bald verfälet iſt. </s>
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            on zweyfel halten/ daß wunderzeichen ſeyend/ dieweil ſolliche auch in voll-
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            kom̃en wercken der natur beſchehen. </s>
            <s xml:id="echoid-s20660" xml:space="preserve">dañ es zweyflet niemand/ dz auch wun
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            derbare geburten ſeyen/ weder diſe ſo gar vnuerſtẽdig oder gar jung ſeind/
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            als nam̃lich kinder mit zweyen häupteren/ drey augen/ oder ſeltzamẽ köpf-
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            fen/ vnd iſt doch diſes kein größer wunder/ dañ etwas ſeltzam ſchẽ oder hö-
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            ren/ todten aufferſthen/ vnd von ſtund an geſund werden. </s>
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            ſes nicht iſt/ ſo man ſicht oder höret. </s>
            <s xml:id="echoid-s20662" xml:space="preserve">du ſagſt aber/ Es iſt wider die natur dz
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            ein todter ſolte aufferſthen/ vnd nit ein jrthumb der natur. </s>
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            etwas ſicht oder hört/ ſo nit iſt/ iſt ein jrrthumb des gemüt. </s>
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            volkommen/ mag es nit ſo wol irren als die natur/ welche in der matery ſte-
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            cket. </s>
            <s xml:id="echoid-s20665" xml:space="preserve">Merck aber auff lieber geſell/ ein todter iſt allein nach vnſerem ver
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            ſtand todt/ vnd ſeind auch diſe ſinn oder entpfindlicheit nit einer vollkom-
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            men natur/ ſonder einer mangelhafftigen/ darumb ſehend etliche die ande
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            re nit/ etliche hören/ vnd die andere nit. </s>
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