Cardano, Geronimo, Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen

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891 dcccxxxv
892 dcccxxxvi
893 dcccxxxvii
894 dcccxxxvii
895 dcccxxxix
896 dcccxl
897 dcccxli
898 dcccxlii
899 dcccxliii
900 dcccxliiii
901 dcccxlv
902 dcccxlvi
903 dcccxlvii
904 dcccxlviii
905 dcccxlix
906 dcccl
907 dcccli
908 dccclii
909 dcccliii
910 dcccliiii
911 dccclv
912 dccclvi
913 dccclvii
914 dccclviii
915 dccclix
916 dccclx
917 dccclxi
918 dccclxij
919 dccclxiii
920 dccclxiiii
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831dcclxxvſachen/ Das ſiebenzehend bůch.
Deßhalbẽ hab ich zů mehrer vnderweiſung auch die nochuolgende tafel
beſchriben/ damit ein jeder bald verſtande wie ſich in beiden wercken alle bü
cher vergleichend/ vnnd wölliches dem anderen zůgehörig ſeye.
Deßhalben
iſt bekañt/ daß diſes werck (wie ich an vylen orthen gemeldet) vns die ding
lernet brauchen/ ſo in einer gemein in bücheren von den Subtiliteten ange
zeiget/ vnd allein durch contemplation vnnd zů bedencken geredt worden.
Es gehöret aber Göttlicher dingen practick (wie man es nennet) zů den bü
cheren von ewigen heimligkeiten/ von wegen jrer größe vnnd mancherley
bedencken/ ſo in diſen bücheren begriffen.
Alſo habend wir jetz gelernet/ wel
che ſein oder beſchehen mögend/ vnnd welche nit/ darzů wie diſe ſein ſollen
ſo auß kunſt oder der natur harkommend/ wölliche auch nutzlich oder nitt
ſeind.
darzů was gegenwirtiges menſchlichen ſtaht end ſeye/ was dem ge-
gezimme/ oder nitt.
Es ſeind auch diſe ding alſo beſchriben/ daß man nitt
vyl der geleichenn findet/ vnnd nitt bald vonn mencklichem mag verſtan-
den werden.
Deßhalben iſt nicht mehr vorhanden/ dann daß wir Gott/ von wölchem
alles gůttes harkommet/ in ewigkeit danck ſagen.
vnnd hiemit diſes offen-
lich bezeügen/ daß nicht hie begriffen/ ſo mir zůgehöret/ ſonder es iſt alles
ſein.
Es hat aber Gott gefallen/ daß er mich in diſem werck zů einem
diener gebrauchet.
Darumb ſoll ſein heiliges wort aller diſer
dingen regel ſein/ vnd was darwider iſt/ für nicht
als ob es nitt beſchriben worden/
gehalten werden.

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