Cardano, Geronimo
,
Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen
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Table of figures
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1 - 30
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91 - 120
121 - 150
151 - 159
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(dcxxiiij)
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dcxxiiij
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0680
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680
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Von mancherley wunderbaren
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nacht ein ſeltzam geſchrey hört/ als wann es todter menſchen ſtimmen we-
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rend/ darzů erdbidem/ finſternuſſen/ waſſersnot/ ſeind alles zeichen vnd
<
lb
/>
vrſach der peſtelentz. </
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echoid-s19829
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">Alſo wann theüre zeytt vnnd krieg vorhanden/ vnnd
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wann vyl zweyling geboren/ als wann die natur den mangel erſetzen wolt/
<
lb
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vnnd wann die kindtbetteren ſterben.</
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">Es iſt kein gewüſſere anzeigung ſeines tods/ dann wann yemand ſein ei-
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lb
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">Seins eignen
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tods anzeigũg</
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genen geiſt geſechen/ öder der jm treüwet/ wie dann Marco Bruto zů dem
<
lb
/>
anderen malen begegnet/ ſprechende/ O Brute ich bin dein böſer geiſt/ zů
<
lb
/>
Philippis wirſt du mich ſechen. </
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<
s
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echoid-s19832
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">Diſes hat ſich begebẽ wie er auß Aſia geſchei
<
lb
/>
den/ vnnd mit Caſſio in die Philippiſchen landtſchafft kommẽ/ da er auch
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lb
/>
erſchlagen worden. </
s
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echoid-s19833
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">Zům anderen mal ſagt man ſeye jhm diſes in der nacht
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daruor begegnet/ als er überwunden worden. </
s
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<
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echoid-s19834
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">Alſo wann der geiſt traurig
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lb
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iſt/ als Keyſer Iuliano beſchechen. </
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echoid-s19835
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">dann wie diſer bey Cteſiphon geweſen/
<
lb
/>
vnnd wachend der Philoſophey obgelegen/ hat er ſeinen geiſt geſechen (wel
<
lb
/>
licher jm vor etlichen zeytten in Franckreich begegnet/ vnnd etliche wort ge
<
lb
/>
redt/ in wölchẽ Reyſers Conſtantij todt angezeiget/ vnnd ſein glück) gantz
<
lb
/>
traurig auß der kammer vnnd Küniglichen palaſt ghen. </
s
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echoid-s19836
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">es warend auch
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Amalthee horn beſchloſſen/ mit wöllichen deß gemeinen nutz geiſt oder deß
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lb
/>
ſelbigen verweſers gewonlich gemalet. </
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echoid-s19837
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">Alſo iſt am nachgendẽ tag der Key-
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ſer erſchlagen worden.</
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">Es ſeind drey ding von nöten daß man ſolche ding ſechen möge. </
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echoid-s19840
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">dann es
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ſicht nit ein yeder der bald ſterben ſoll ſeinen geiſt/ ſonder ihren gar wenig.
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lb
/>
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echoid-s19841
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">Zům erſten můß es gar ein fürnemmer mann ſein/ wie Brutus geweſen/
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wölcher in nammen deß gantzen Römiſchen gemeinen nutz gehandlet/ ſich
<
lb
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geſtercket/ vnnd vmb ein zeüg beworben hat. </
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">Zům anderen daß es ein faſt
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böſer menſch ſeye. </
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echoid-s19843
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">dann Brutus hat Keyſer Iulium erſchlagen/ von wölli
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lb
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chẽ er erhalten wordẽ/ alſo dzer ſich ſeiner vndanckbarkeit halbẽ nit hat ver
<
lb
/>
antwortẽ mögen. </
s
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echoid-s19844
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">Ich will erſt geſchweigẽ daß vyl vermeinẽ er ſeye deß Key
<
lb
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ſers ſon geweſen. </
s
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<
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echoid-s19845
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">Es iſt auch Iulianus gegen Gott/ Keyſer Conſtantio/
<
lb
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vnnd Vrſulo gantz vndanckbar geweſen/ dann er hat den letſten/ ſo jm vyl
<
lb
/>
gůts gethon/ zů tod geſchlagen.</
s
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<
s
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echoid-s19847
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">Dergeleichen ſeltzam geſicht iſt auch dem Dioni begegnet/ wölcher Dio-
<
lb
/>
nyſio ſeinem ſchwager faſt vndanckbar geweſen. </
s
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echoid-s19848
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">es iſt Dion auch ein ver-
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lb
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rümpte perſon geweſen/ vnnd ein oberſter über den gezeüg. </
s
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">Zů dem dritten
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můß man glauben daß der geleichen teüffel vnnd geiſter ſeyend/ vnnd die
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lb
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ſelbige verehren/ als gemeldete perſonen gethon. </
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">Deßhalben hat Caſſius
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kein geiſt geſechen/ ob er wol Keyſer Iulio auch vndanckbar geweſen/ von
<
lb
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wölchem er erhalten worden/ darzů dem gemeinen nutz vorgeſtanden. </
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">dann
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er was dem Epicuro ergeben/ vnd weil er nit vermeinet daß teüffel weren/
<
lb
/>
ſolte er auch keine geiſter ſechen. </
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">Weil Sylla ein oberſter feldherr geweſen/
<
lb
/>
vnnd auff die teüffel gehalten/ darzů dem Mario vndanckbar/ von wölli-
<
lb
/>
chem er hette mögen erſchlagen werden/ vnnd aber erhalten/ der hatt ſein
<
lb
/>
geiſt auch geſechen/ aber im ſchlaff.</
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p
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">Deßhalben iſt gewüß daß diſe ſo treffenlich vndanckbar/ wölche auch ei-
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nes großen nammens vnnd mechtigen gemüts geweſen/ darzů dem teüffel
<
lb
/>
geopfferet vnnd verehret/ faſt alle wann ſie ſchier ſterben ſollen/ jhren geiſt
<
lb
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ſechen werdend/ gleich als wann diſer frolocket/ wölchem ſie vndanckbar ge
<
lb
/>
weſen. </
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">oder als wann der teüffel freüd daran hette/ wöllichem nicht liebers
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