Cardano, Geronimo
,
Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen
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Table of handwritten notes
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1 - 30
31 - 60
61 - 90
91 - 113
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(dxciiij)
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76
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echoid-s18902
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dxciiij
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0650
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650
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Von mancherlei wunderbaren
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vngereimbt vñ grobe verß/ wölche in jrer Menſur nit recht geordnet ſeind.
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lb
/>
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echoid-s18903
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">Wann aber der gewalt etwas kleiner/ wirt allein ein gemeine red vnd kein
<
lb
/>
verß darauß.</
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echoid-s18904
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echoid-s18905
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">Weil aber diſe krafft zů anfang bey Apollo oder in der hüle größer was/
<
lb
/>
kamend jre weyſſagung auch mitt verßen dohar. </
s
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echoid-s18906
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">deßhalben ſeind die verß
<
lb
/>
nit von deß dampff oder Gottes krafft kommen/ ſonder er treib die döchte
<
lb
/>
ren/ ſo diſem Gott zůgeeignet/ noch ihrer natur auß beſonderem eingeben
<
lb
/>
zůkünfftiger dingen/ alles harauß zůſagen. </
s
>
<
s
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echoid-s18907
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preserve
">Daß aber der dãpff treibe waar
<
lb
/>
zů ſagen vnd auch verß zů machen/ iſt kein vngereimbt ding. </
s
>
<
s
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echoid-s18908
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preserve
">dann der wein
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lb
/>
thůt diſes auch/ ehe dann die trunckenheit zů dem end gebracht.</
s
>
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s
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echoid-s18909
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p
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echoid-s18910
"
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="
preserve
">Es iſt aber nach ein zweyffel ob diſe waar geweſenn/ vorab weil die Py-
<
lb
/>
thia nit von ihnen ſelbs/ ſonder von anderen geweyſſaget. </
s
>
<
s
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echoid-s18911
"
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="
preserve
">wir mögend nitt
<
lb
/>
ſagen daß Apollo ein vrſach der ſelbigen geweſen/ dieweil wir noch nitt be-
<
lb
/>
ſchloſſen/ ob der geleichen Götter oder teüffel vorhanden. </
s
>
<
s
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echoid-s18912
"
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preserve
">Deßhalben wañ
<
lb
/>
du diſes in deß himmels krafft richteſt/ wirſt du mencklichem genůg thůn.
<
lb
/>
</
s
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echoid-s18913
"
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="
preserve
">dann es regieret über die hüle vnnd dochter/ weil ſie ein iunckfrauw belei-
<
lb
/>
ben ſolt/ die krafft Veneris/ der Sonnen/ vnd Saturni. </
s
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s
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echoid-s18914
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">auß wölchẽ auch
<
lb
/>
die waare weyſſagerin in verßen ihre weyſſagung angezeigt. </
s
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echoid-s18915
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">man hatt auch
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/>
von diſen har den Poeten den nammen der weyſſagung zůgeben. </
s
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echoid-s18916
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="
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">Alſo hatt
<
lb
/>
ſich begeben weil ein Göttliche krafft darhinder/ daß in den weyſſagungen
<
lb
/>
die waarheit etwz größer oder kleiner befundẽ/ nach dẽ ſich die iunckfrauw
<
lb
/>
geenderet. </
s
>
<
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echoid-s18917
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preserve
">Vnnd wann auch die zeyt geenderet/ daß zů letſt diſe krafft gar
<
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/>
veraltet. </
s
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echoid-s18918
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="
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">darzů daß ebẽ ein iunckfrauw auß mancherley lauff deß geſtuns/
<
lb
/>
mancherley klarheit/ waarheit/ vnnd wolredenheit der verßen in dẽ waar-
<
lb
/>
ſagen erzeigte. </
s
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echoid-s18919
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">darumb iſt diſe krafftan Venus geſtirn ſo recht geſtandẽ ge-
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/>
weſen. </
s
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echoid-s18920
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">Wann auch in der Iunckfrauwen geburt/ vnnd der hüle anfang/ dz
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lb
/>
geſtirn beſſer gerichtet/ gieng auch alles rechter von ſtatt.</
s
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echoid-s18921
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echoid-s18922
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">Alſo iſt die weyſſagung von dreyen dingen harkommen. </
s
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echoid-s18923
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">Auß der erden
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lb
/>
krafft/ ſo das gemüt getriben/ auß himmeliſcher krafft in der Iunck frau-
<
lb
/>
wen/ vnnd auß himmeliſcher krafft in der hüle. </
s
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<
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echoid-s18924
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">dann wann man baß in die
<
lb
/>
hüle hinein kam/ machet diſer dampff daß auch ein wachender in die verzu
<
lb
/>
ckung kam. </
s
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<
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echoid-s18925
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preserve
">Wann aber ein wachender verzuckt wirt/ ob ſie wol ongefahr be
<
lb
/>
ſchicht/ zeiget ſie doch mancherley ding an/ wölches dann in Pythia durch
<
lb
/>
das geſtirn/ zů der waarheit vnd zůkünfftigen dingen gerichtet ward.</
s
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echoid-s18926
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echoid-s18927
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">Deßhalbenn iſt auß diſem offenbar/ warumb die weyſſagung der mehr-
<
lb
/>
theil waar/ vnnd doch nitt allwegen? </
s
>
<
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echoid-s18928
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preserve
">vnnd warumb ſie etwan heiter/ et-
<
lb
/>
wan dunckel geweſen? </
s
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<
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echoid-s18929
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preserve
">Warumb vonn anfang vnnd noch veyl zeytten/ die
<
lb
/>
verß geredt wurden/ zům theil von einer krafft deß himmels/ namlich von
<
lb
/>
Veneris geſtirn/ wölliches dann Poetenn vnnd weyſſager gemeinlich ma-
<
lb
/>
chet/ Zům theil weil es bey den altenn inndem brauch alles mitt verßen
<
lb
/>
an zů zeigen/ als Orpheus/ Heſiodus/ vnnd Parmenides/ wölche auch die
<
lb
/>
Philoſophey mit verßen beſchribẽ. </
s
>
<
s
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echoid-s18930
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">Zů letſt warumb diſe krafft nit einmals/
<
lb
/>
ſonder allgemach nachgelaſſen/ zů erſt in ein gemeine red/ dann in vngerei
<
lb
/>
mete antwort. </
s
>
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echoid-s18931
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">Dieweil nit allein der hüle krafft durch das alter verderbt/
<
lb
/>
ſonder auch die welt/ wölliche dazůmal vnder Anaelis vogtey geweſen/ vñ
<
lb
/>
von dem auff Sachielen kommẽ. </
s
>
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echoid-s18932
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">Wie aber Venus zů dem Marti tretten/
<
lb
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alſo ward auch Saturnus mit dem Iupiter vermiſchet.</
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echoid-s18933
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p
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echoid-s18934
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">Auß diſem iſt offenbar/ daß etliche ſtein vorhandenn/ wölliche den men-
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lb
/>
<
note
position
="
left
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="
note-0650-01
"
xlink:href
="
note-0650-01a
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preserve
">Durch ſtein
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weyſs zůſagẽ.</
note
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p
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echo
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