Cardano, Geronimo
,
Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen
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(dclxviij)
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dclxviij
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704
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Von mancherlei wunderbaren
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daß am volgenden morgen/ diſer/ wöllichen man vermeinet den ſchneiden-
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lb
/>
den vnder den hendẽ ſterben zů werdẽ/ in beyſein aller artzet/ on alle ſchnei
<
lb
/>
dung geſund erfunden iſt.</
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">Als auch S. </
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">Ambroſius in dem ſchlaaff der heiligen marterer S. </
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">Protha
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lb
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">2</
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>
ſij vnd Geruaſij leib geſehen/ vnd erfunden hat/ iſt in beyſein alles volck/
<
lb
/>
wie auch S. </
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">Auguſtini vnd Keyſer Theodofius ſelbs in der ſtatt geweſen/
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ein blinder darbey geſehend worden/ wölches ein zeügnuß/ daß S. </
s
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">Ambro-
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ſij ſchlaaff oder traum waar geweſen. </
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">Alſo iſt mit offener that/ in beyſein ſo
<
lb
/>
vyl zeügen/ auch in deß Keyſers gegenwertigkeit/ das wunderzeichen be-
<
lb
/>
krefftiget worden.</
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">Die ding aber ſo von dem heiligen Steffano zů S. </
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">Auguſtini zeytten be
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lb
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">3</
note
>
ſchehen/ als man deſſen gebein in die ſtatt Synicenſen/ nit weit von Hip-
<
lb
/>
pon in Affrica gelegen/ gebracht vnnd behaltẽ/ ſeind alſo groß/ vylfaltig/
<
lb
/>
vnd gegenwirtig geweſen/ daß ſie billich diſem gezim̃et/ ſo zům erſten noch
<
lb
/>
Chriſto den weg auffgethon/ frey willig den tod vnnd grauſamme marter
<
lb
/>
von deß glauben wegen an zů nemmen/ wöllicher zů erſt noch Chriſto/ für
<
lb
/>
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left
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">S. Steffan lob</
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>
die ſo ihn vmbgebracht gebetten/ ſo zů erſten der Iuden verderbnuß ange-
<
lb
/>
zeiget/ in wöllichẽ zů erſt der heilig geiſt ſein krafft bewiſen/ als er weyßlich
<
lb
/>
wider die Iuden gediſputiert/ vnnd ſich nit beſchemmet Chriſtum ſtandt-
<
lb
/>
hafftig zů bekennen/ ſo zů erſt Gottes herrligkeit vor ſeinem todt geſehen/
<
lb
/>
welcher ſich zů dem erſten hat ſehen laſſen/ wie er noch ſeinem todt ſein wur-
<
lb
/>
de/ wöllicher nit allein ein heilig leben gefüret/ ſonder auch mannlich vmb
<
lb
/>
Chriſti nammen willen geſtorben/ in wölliches todt ein ander leben auffer-
<
lb
/>
ſtanden/ namlich S. </
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">Paulus der Heyden Apoſtel. </
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">deßhalben er billich inn
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ſeinem nammen gekrönet/ vnd Steffan geheiſſen. </
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">darumb hat auch Gott
<
lb
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in deſſen erfindung vyl vnd mancherley wunderthaten vollbracht/ daß die
<
lb
/>
krancken geſund worden/ die todten aufferſtanden/ vnnd die von dem bö-
<
lb
/>
ſen geiſt beſeſſen erlediget worden.</
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">Deßhalben erzeiget ſich hie vyler menſchen boßheit/ wölliche recht vnnd
<
lb
/>
wol die vnerhörten laſter/ ſo an deß Bapſt hoff fürghend/ ſtraffen/ vnd a-
<
lb
/>
ber hiemit vns von allen gůten wercken vnnd dienſten abwenden/ vnd ver
<
lb
/>
miſchen alſo der gottloſen Sardanapaliſchen/ ſo in allen wollüſten leben/
<
lb
/>
thaten/ mit der heiligen menneren vnſchuld/ vnnd herrlichen leben vnnd
<
lb
/>
wercken. </
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">gleich als wañ S. </
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">Steffan auch diſer einer geweſen/ oder nicht faſt
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daran gelegen/ mit was wercken man vmbgange. </
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">dann Chriſtus hat nit ge-
<
lb
/>
ſagt/ Wann jr alles leyden werden/ ſo ſprechend/ wir ſeind vnnütz knecht/
<
lb
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ſonder wann jr alles thůnd.</
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">Wir wellend aber nun zů anderen wunderzeichen kommen/ vnd allein
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diſes vor anzeigen/ daß allein durch diſes heiligen mann rock jren vyl von
<
lb
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den todten wider aufferwecket ſeind. </
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">diſes hat ſich begeben in dem tauff vnd
<
lb
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bad der widergeburt/ als ſie Chriſten worden/ wie dañ zů S. </
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">Auguſtin zeyt
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lb
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ten in ſeiner gegenwirtigkeit beſchehen/ wölches ich billich erzellen ſoll.</
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">Als Curubitanus getauffet ward/ iſt er von dem ſchlag/ vnd der gemech-
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lb
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">4</
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ten vnd geburt glid kranckheit/ entlediget worden. </
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">darzů ein bettler von dẽ
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immerwerenden podagra. </
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">vnd iſt ſolches offentlich beſchehen.</
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">Zům fünfften beſchehen wunderzeichen allein auß lautter barmhertzig-
<
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">5</
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>
keit Gottes/ wie dann Innocentie einer fürnemmen vnnd gotsförchtigen
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frauwen zů Carthago beſchehen/ dann wie diſe an dem kreps gelegen/ vnd
<
lb
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s
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p
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echo
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