Cardano, Geronimo, Offenbarung der Natur und natürlicher dingen auch mancherley subtiler würckungen

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701 dcxlv
702 dcxlvi
703 dcxlvii
704 dclxviij
705 dcxlix
706 dcl
707 dcli
708 dclij
709 dcliij
710 dcliiij
711 dclv
712 dclvi
713 dclvij
714 dclviij
715 dclix
716 dclx
717 dclxi
718 dclxij
719 dclxiij
720 dclxiiij
721 dclxv
722 dclxvi
723 dclxvij
724 dclxviij
725 dclxix
726 dclxx
727 dclxxi
728 dclxxij
729 dclxxiij
730 dclxxiiij
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ſachen/ Das fünffzehend bůch.
ſo Neci genennet/ brůder/ vnnd einigen ſon hingenommen/ vnd faſt nie-
mand geſtorben/ dann allein die herren vnnd kinder in den heüſeren/ vnd
darzů vermercket/ daß die Androgina vnd menniſche frauw ſich allenthal-
ben in die heüſer ſchleyffet/ vnnd vorab diſe ſturbend/ inn wöllicher heüſer
ſie geweſen/ iſt man ihres bundtſchů innen worden/ vnnd ſie alle mit großer
marter getödet.
Sy habend auch bekenndt wie ſie jnen fürgenommen in ei-
nes reichen manns fäſt/ die benck zů ſchmiren/ vnd alle burger vm̃ zů brin-
gen.
Zů ſollichem haben ſie bey den xx häfen zůbereittet. Man hat harnoch
auch ſolchs zů Genff vnderſtandẽ/ aber ſie ſeind geſtrafft wordẽ.
Mã weißt
daß etliche ander zů Meyland auch die rigel an thürren geſchmiret.
wie ſie
lang geuolteret vnnd aber nicht bekennet/ darzů niemand geſtorben/ hatt
man ſie laſſen ghen.
Alſo vyl vermag die hexen ſalbe.

Von wunderzeichen/
Das lxxxi Capittel.

DIe wunderzeichen werdend auß dreyen vrſachen erdichtet/ alſo
Prieſter-
ſchafft erdich
ten wunder zei
chen.
daß man ſchwerlich das falſch von de waren vnderſcheidẽ mag.
Zum erſten von der prieſterſchafft geyt wegẽ/ wie auch die hei
lig geſchrifft von diſen meldet/ wölche dem abgott Beel geopffe-
ret.
Sy wellen auch der geſtalt jr religion/ vnnd gotsdienſt auß
großer ehrgeyt mehren.
Alſo habend ſich diſe gerümet/ wölliche die abgött
verehret.
darnach habend die Iuden etwas größer harfür gebracht. diſes a-
ber iſt vyl mehr inn der Chriſtenheit beſchehen/ weyl der glaub faſt darauff
gegründet iſt.
dann es war kein Künig ſo diſen beſchirmet. deßhalbenn gar
vyl wunderzeichen bey vnns beſchriben/ alſo daß die waare geſchichten vn-
der dem falſchen verborgenn/ geleich wie der gůt ſaamenn vnder vnnützen
kreütteren verborgen iſt.
dann die wunderzeichen beſchehend ſelten/ vnnd
weil man ſie nit faſt ſicht/ habend ſie dannenhar jren nammen bekommen.
Etliche hatt man erdichtet/ ſich zů entſchuldigen. als da Maximini kriegß
volck ſagtend der Apollo krieget ſelbs auff der Aquileienſer maurenn/ weil
ſich diſe mannlichen weerten.
wir wöllend aber etwas waarhafftiger durch
gewüſſes vrtheil erwelen.
Zwar was S. Auguſtin ſelbs geſehen/ iſt er ein
waarhaffe er zeüg/ wie wir an einem anderen orth auch geſagt.
wann er aber
etwas gehöret hat/ ſetz ich nit vyl darauff.
Er zeigt an/ wie einer mit nam̃en Innocentius ein ſtatthalter der landt
Erſt wunder-
zeichen.
vogtey/ voll geſchwär vnnd blatteren in dem affterdarm geweſen/ vnd da
ſelbſten auffgeſchnitten worden.
wie aber die artzet ein verborgen eck daſelb
ſten überſehen/ hatt ſich begeben daß man zů der anderen auff ſchneidung
hat kommen müſſen.
wie nun er diſe mehr dann den tod ſelbs geförchtet/ ha
bend an dẽ tag/ ehe er ſolt auffgeſchnittẽ werden/ Saturnius der Biſchoff
zů Vzalen/ der prieſter Geloſus vnnd der Carthaginenſer kirchen Diaco-
ni für jn gebetten/ vnder wöllichen auch Aurclius geweſen/ wöllicher har-
noch Biſchoff worden.
diſe ſeind alle auff der erden gelegen mit ſeüfftzen vñ
weinend/ mit ſampt Saturnio/ welches ein heiliger mann geweſen/ Gott
anrüffende.
Es was ongfahr S. Auguſtin auch zůgegẽ/ wölcher mit ſampt
ſeinẽ brůder Alipio bey dẽ krancken übernacht geweſen.
Alſo hat ſich begebẽ

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